Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (17)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ковба Ж$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Ковба Ж. М. 
Проблеми випуску та поширення навчальної вузівської книги [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 2. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2010_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.556 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Григорова З. 
Добре забуте старе? (ще раз про книжкову торгівлю в Україні) [Електронний ресурс] / З. Григорова, Ж. Ковба, О. Барзилович // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_1_2

Попередній перегляд:   Завантажити - 145.436 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Ковба Ж. М. 
Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_12
Досліджено питання товарної політики роздрібних книготорговельних підприємств. Проаналізовано інформаційну ситуацію в науково-практичній діяльності, зокрема теоретичні засади асортиментної роботи в книгарстві. Висвітлено основні проблеми та особливості сучасної книжкової торгівлі в Україні, наведено головні маркетингові засади формування асортименту у книготорговельній мережі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.131 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ковба Ж. М. 
Науково-практичні аспекти комунікаційної діяльності в книжковій торгівлі [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, І. О. Дерев’янко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_18
Досліджено сутність та елементи комунікаційної діяльності роздрібних книготорговельних підприємств, науково-практичні засади організації комунікаційних заходів. Запропоновано шляхи вдосконалення комунікаційної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.173 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ковба Ж. М. 
Антикварна і букіністична торгівля між минулим та майбутнім [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, Ю. М. Колесник // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_19
Розглянуто історичний аспект розвитку букіністичної торгівлі, окреслено сучасний стан галузі та проаналізовано перспективи її розвитку. Розкрито специфіку роботи з антикварними та букіністичними виданнями на прикладі українських книгарень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.238 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ковба Ж. М. 
Маркетинг української художньої книжки [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба // Технологія і техніка друкарства. - 2008. - Вип. 1. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2008_1_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 162.398 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ковба Ж. М. 
Книжкові виставки-ярмарки як соціокультурний та ринковий механізми книгорозповсюдження [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, О. М. Барзилович // Технологія і техніка друкарства. - 2010. - Вип. 1. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2010_1_32
Проаналізовано розвиток географії, календарності книжкових виставок-ярмарок України, виявлено пріоритетні для видавців маркетингові інструменти виставково-ярмаркової діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.662 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ковба Ж. М. 
Інформаційна ситуація на ринку дитячої літератури України (стан та перспективи розвитку) [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, І. П. Гаврилюк // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_24
Охарактеризовано стан ринку дитячої літератури в Україні за 2005 - 2009 рр. Надано якісні та кількісні результати дослідження сегменту ринку дитячої літератури.
Попередній перегляд:   Завантажити - 85.295 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ковба Ж. М. 
Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_34
Зазначено, що питання рекламної та інформаційної діяльності на книжковому ринку на сьогоднішній день недостатньо досліджено. Дуже важливе уміння розділяти ці два поняття на початку життєвого циклу книги і їх професійне об'єднання на подальших етапах з метою популяризації Книги і Читання. Розкрито сучасні проблеми цієї галузі економіки та надано рекомендації з їх вирішення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 90.597 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ковба Ж. М. 
Досвід та сучасний стан мережевих книгарень провідних країн світу та України [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 2. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_2_17
Зазначено, що мережі книжкових магазинів - явище нове, але при цьому вони достатньо динамічно розвиваються. Систематизовано дані, одержані в ході дослідження історії та сучасного стану книжкового ринку провідних країн світу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 102.504 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Григорова 3. В. 
До питання визначення пропорційності розміщення книготорговельної мережі в Україні [Електронний ресурс] / 3. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська // Поліграфія і видавнича справа. - 2010. - № 2. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2010_2_2
За даними моніторингу кафедри організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження видавничо-поліграфічного інституту НТУУ "КПІ" 2005 - 2008 рр. проаналізовано стан роздрібної книготорговельної мережі: кількість та якість підприємств. Надано показники та методику розрахунків пропорційної мережі роздрібної книжкової торгівлі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.735 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Григорова З. В. 
Соціально-економічні показники для формування стратегії книжкового бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / З. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2010. - № 1. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2010_1_17
Проаналізовано сучасний стан книжкової культури та книжкового бізнесу. Запропоновано показники для планування стратегій розвитку: сукупний попит на книжкову продукцію, стан макро- та мікросередовища (Swot-аналіз), рекомендації доцільності та специфіки їх застосування на підприємствах і в організаціях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 293.126 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Ковба Ж. 
Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_25
Проаналізовано сучасний стан видання масових літературно-художніх серій. Виявлено проблемні ситуації, недоліки управління маркетингом під час вибору стратегії та тактики. Запропоновано модель маркетингового менеджменту пріоритетної стратегії фокусування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.428 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Ковба Ж. М. 
Сучасна систематизація у книжковій торгівлі. Проблеми і перспективи в Україні [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_10
Розглянуто принципи, види систематизації видавничої продукції за кордоном, стан книготоргової бібліографії в книжковому бізнесі України. Запропоновано напрями створення книготоргової класифікації як складової частини інформаційного забезпечення книговидання та книгопоширення на базі загальних принципів і правил обміну даними між партнерами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.501 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Ковба Ж. 
Історія "Просвіти”: проблеми наукового вивчення й популяризації [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність. - 2010. - Вип. 19. - С. 605-610. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uks_2010_19_85
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.832 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ковба Ж. 
Новий оригінальний жанр української бібліографії (Рецензія на: А. Кравчук. Індекс української католицької періодики Галичини. 1871 – 1942. – Львів: Вид-во Львів. Богословської Академії; Монастир монахів Студитського уставу; Видавничий відділ "Свічадо”, 2000. – 536 с.) [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Бібліотечний вісник. - 2002. - № 4. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2002_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.681 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Ковба Ж. 
Внесок Л. Биковського у формування концепції національно-державної книжкової справи України [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Бібліотечний вісник. - 1996. - № 1. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1996_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.189 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського