Пошуковий запит: (<.>A=Ковба Ж$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Ковба Ж. М. Проблеми випуску та поширення навчальної вузівської книги [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2010. - № 2. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2010_2_11
|
2. |
Григорова З. Добре забуте старе? (ще раз про книжкову торгівлю в Україні) [Електронний ресурс] / З. Григорова, Ж. Ковба, О. Барзилович // Вісник Книжкової палати. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2010_1_2
|
3. |
Ковба Ж. М. Формування асортименту як основна складова маркетингової товарної політики книгарні [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, А. П. Корнійчук // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 3. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_3_12 Досліджено питання товарної політики роздрібних книготорговельних підприємств. Проаналізовано інформаційну ситуацію в науково-практичній діяльності, зокрема теоретичні засади асортиментної роботи в книгарстві. Висвітлено основні проблеми та особливості сучасної книжкової торгівлі в Україні, наведено головні маркетингові засади формування асортименту у книготорговельній мережі.
|
4. |
Ковба Ж. М. Науково-практичні аспекти комунікаційної діяльності в книжковій торгівлі [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, І. О. Дерев’янко // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 117-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_18 Досліджено сутність та елементи комунікаційної діяльності роздрібних книготорговельних підприємств, науково-практичні засади організації комунікаційних заходів. Запропоновано шляхи вдосконалення комунікаційної діяльності.
|
5. |
Ковба Ж. М. Антикварна і букіністична торгівля між минулим та майбутнім [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, Ю. М. Колесник // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 4. - С. 124-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_4_19 Розглянуто історичний аспект розвитку букіністичної торгівлі, окреслено сучасний стан галузі та проаналізовано перспективи її розвитку. Розкрито специфіку роботи з антикварними та букіністичними виданнями на прикладі українських книгарень.
|
6. |
Ковба Ж. М. Маркетинг української художньої книжки [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба // Технологія і техніка друкарства. - 2008. - Вип. 1. - С. 127-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2008_1_22
|
7. |
Ковба Ж. М. Книжкові виставки-ярмарки як соціокультурний та ринковий механізми книгорозповсюдження [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, О. М. Барзилович // Технологія і техніка друкарства. - 2010. - Вип. 1. - С. 214-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2010_1_32 Проаналізовано розвиток географії, календарності книжкових виставок-ярмарок України, виявлено пріоритетні для видавців маркетингові інструменти виставково-ярмаркової діяльності.
|
8. |
Ковба Ж. М. Інформаційна ситуація на ринку дитячої літератури України (стан та перспективи розвитку) [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, І. П. Гаврилюк // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_24 Охарактеризовано стан ринку дитячої літератури в Україні за 2005 - 2009 рр. Надано якісні та кількісні результати дослідження сегменту ринку дитячої літератури.
|
9. |
Ковба Ж. М. Рекламно-інформаційна діяльність на книжковому ринку України [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 1. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_1_34 Зазначено, що питання рекламної та інформаційної діяльності на книжковому ринку на сьогоднішній день недостатньо досліджено. Дуже важливе уміння розділяти ці два поняття на початку життєвого циклу книги і їх професійне об'єднання на подальших етапах з метою популяризації Книги і Читання. Розкрито сучасні проблеми цієї галузі економіки та надано рекомендації з їх вирішення.
|
10. |
Ковба Ж. М. Досвід та сучасний стан мережевих книгарень провідних країн світу та України [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - Вип. 2. - С. 94-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Titd_2011_2_17 Зазначено, що мережі книжкових магазинів - явище нове, але при цьому вони достатньо динамічно розвиваються. Систематизовано дані, одержані в ході дослідження історії та сучасного стану книжкового ринку провідних країн світу.
|
11. |
Григорова 3. В. До питання визначення пропорційності розміщення книготорговельної мережі в Україні [Електронний ресурс] / 3. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська // Поліграфія і видавнича справа. - 2010. - № 2. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2010_2_2 За даними моніторингу кафедри організації видавничої справи, поліграфії та книгорозповсюдження видавничо-поліграфічного інституту НТУУ "КПІ" 2005 - 2008 рр. проаналізовано стан роздрібної книготорговельної мережі: кількість та якість підприємств. Надано показники та методику розрахунків пропорційної мережі роздрібної книжкової торгівлі.
|
12. |
Григорова З. В. Соціально-економічні показники для формування стратегії книжкового бізнесу в Україні [Електронний ресурс] / З. В. Григорова, Ж. М. Ковба, Л. П. Шендерівська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2010. - № 1. - С. 125-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2010_1_17 Проаналізовано сучасний стан книжкової культури та книжкового бізнесу. Запропоновано показники для планування стратегій розвитку: сукупний попит на книжкову продукцію, стан макро- та мікросередовища (Swot-аналіз), рекомендації доцільності та специфіки їх застосування на підприємствах і в організаціях.
|
13. |
Ковба Ж. Вибір стратегії при впровадженні на ринок масової літературно-художньої серії [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_25 Проаналізовано сучасний стан видання масових літературно-художніх серій. Виявлено проблемні ситуації, недоліки управління маркетингом під час вибору стратегії та тактики. Запропоновано модель маркетингового менеджменту пріоритетної стратегії фокусування.
|
14. |
Ковба Ж. М. Сучасна систематизація у книжковій торгівлі. Проблеми і перспективи в Україні [Електронний ресурс] / Ж. М. Ковба // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 1. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_1_10 Розглянуто принципи, види систематизації видавничої продукції за кордоном, стан книготоргової бібліографії в книжковому бізнесі України. Запропоновано напрями створення книготоргової класифікації як складової частини інформаційного забезпечення книговидання та книгопоширення на базі загальних принципів і правил обміну даними між партнерами.
|
15. |
Ковба Ж. Історія "Просвіти”: проблеми наукового вивчення й популяризації [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність. - 2010. - Вип. 19. - С. 605-610. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uks_2010_19_85
|
16. |
Ковба Ж. Новий оригінальний жанр української бібліографії (Рецензія на: А. Кравчук. Індекс української католицької періодики Галичини. 1871 – 1942. – Львів: Вид-во Львів. Богословської Академії; Монастир монахів Студитського уставу; Видавничий відділ "Свічадо”, 2000. – 536 с.) [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Бібліотечний вісник. - 2002. - № 4. - С. 38-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2002_4_12
|
17. |
Ковба Ж. Внесок Л. Биковського у формування концепції національно-державної книжкової справи України [Електронний ресурс] / Ж. Ковба // Бібліотечний вісник. - 1996. - № 1. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_1996_1_21
|